Belediye Başkanlarından AKP'ye Toplu Katılım: Mesut Özarslan, Rasim Arı ve Mehmet Özcan Saf Değiştirdi

TAKİP ET

Muhalif vatandaşların oyuyla üç il ve ilçe belediye başkanı, düzenlenen resmi törenle resmen AKP saflarına katıldı.

Muhalif vatandaşların oyuyla üç il ve ilçe belediye başkanı, düzenlenen resmi törenle resmen AKP saflarına katıldı. CHP’den istifa etmesinin ardından uzun süredir iktidar partisine geçeceği konuşulan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, dün CHP'den ayrılan Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ve 31 Mart 2024 yerel seçimlerinde İYİ Parti’den Nevşehir Belediye Başkanı seçilen Rasim Arı, AKP Genel Merkezi'nde düzenlenen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katılarak partiye resmen adım attı.

Erdoğan Rozetlerini Taktı: "Bağrımıza Basacağız"

Katılım töreninde konuşan AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yeni üyelere hoş geldin diyerek, "Aramıza yeni katılan başkanlarımızı bağrımıza basacağız. Hoş geldin diyoruz" ifadelerini kullandı.

Erdoğan'ın konuşmasının ardından kürsüye ilk olarak Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı davet edildi ve kendisine parti rozeti takıldı. Ardından Ankara'nın kritik ilçelerinden Keçiören'in Belediye Başkanı Mesut Özarslan kürsüye çıktı. Özarslan, rozet takılması esnasında Erdoğan'ın elini öptü. Son olarak ise Edirne'nin Keşan ilçe Belediye Başkanı Mehmet Özcan kürsüye davet edilerek AKP rozetini aldı.