ODTÜ'de Komünistler, Türk Bayrağına ve Milliyetçi Öğrencilere Saldırdı
Bugün, 6 Mayıs'ta ODTÜ'de konser sırasında Kürtçü sanatçıyı protesto etmek için Türk bayrağı açan milliyetçi öğrenciler, komünistler tarafından linç girişimine uğradı.
Telefonu komünistler tarafından gasp edilen İstiklal Kadınları Hareketi üyesi, hastaneye kaldırıldı.
Türk Bayrağına Saldırdılar
Türk bayrağını görünce kuduz olan komünistler, taş ve çeşitli cisimlerle bayrağa saldırarak "faşizme karşı omuz omuza" sloganları attı.
Türk bayrağı ile faşizmin alakası çözülemezken, komünistlerin kalabalık olduğunda ne derece vahşileşebilecekleri bir kez daha gözler önüne serildi.